Söndagen

Jaha, då var helgen slut då. Är sjukt skoltrött nu, men jag ska bita ihop och fixa det här sista nu. För det är ju faktiskt sommarlov snart.

Dagen har varit riktigt rolig, och det blev faktiskt lite inhandlat. Bland annat nya iPhone skal som jag ska "piffa" till. Visar väl före och efter bilder sen, när jag väl har tid att fixa dem.

I morgon blir det hoppträning, och Amanda ska eventuellt följa med och fota och filma. Förhoppningsvis så blir det på utebanan. Annars blir det nog inga bilder... Aja, vi får se helt enkelt!

Nu blir det i alla fall sängen för min del. Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Ronja

:)

Allan går inte på tygel utan den där jäkla gramen tyvärr. Vet att det inte är så snyggt med den men det är snyggare än att han går med huvudet rakt upp i alla fall :)

2011-05-03 @ 17:33:13
URL: http://immyself.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0