Godmorgon !

Har nyss vaknat så nu tänkte jag försöka skriva några rader igen då.

Dagen kommer att spenderas i Valbo tillsammans med syrran, Carro, Theo och Amanda! Kommer bli jätte roligt. Och efter det blir det hem och fixa stallet. Har fortfarande sjukt ont i armarna så jag vet inte hur det kommer bli med hoppträningen i morgon... Hoppas verkligen att jag blivit bättre då.

Aja, nu blir det att gå ner och duscha, sen vänta till klockan 10 för då kommer Eric Saade att gästa "Äntligen morgon"! Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Sv; Tack så hemskt mycket :)



Ja blev lite dåligt med uppdateringar på sistone men ska skriva ihop ett lov inlägg :) Min dator är på lagning också så då måste man vänta tills någon annans är ledig xD



Vi måste ses snart saknar dig <3<3<3

2011-05-01 @ 17:18:50
URL: http://immyself.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0