Bloggpaus

Som ni kanske ha märkt så har jag haft en "bloggpaus" ett tag, och den kommer tyvärr att fortsätta.

Har ingen lust att blogga längre, och dessutom så har Al gjort illa sig så det blir ingen riktig ridning på ett tag. Ha är dock mycket bättre nu, och jag ska nog rida lite i morgon. Men som sagt så ska han ta det lite lugnt ett tag.

Kommer kolla bloggen även under pausen, så ni kan kommentera och så. Börjar blogga igen när jag har sommarlov, det vill säga den 1 juni. Kan bli den 7 juni också, men är inte säker.

Ni får ha det så bra så länge!


Kommentarer
Postat av: Veronica -En hoppryttare med ambitioner

Svar: Dom bilder jag tänkte på var dels den sista (över oxern med grind) och den över det blåvita räcket :) Är det samma logga som på bilderna du lagt upp i arkivet? Skulle väldigt gärna vilja ha alla bilder på oss med loggan om jag får, och sedan så kanske jag köper någon :)



Ja, men precis! Han har varit fräsch länge nu, så det var väl dags igen... Han är så bussig och gör alltid sitt bästa, även fast han har ont. Dumma häst :( Hoppas verkligen att han blir bra, för allt annat än friska ben har han... Tack♥ :)

2011-05-26 @ 22:53:58
URL: http://veronicasroka.blogg.se/
Postat av: Veronica -En hoppryttare med ambitioner

Svar: Åh, vad fina bilder! Tack så mycket! :D Är det okej om jag lägger ut dom på min blogg? :)

2011-05-30 @ 00:31:59
URL: http://veronicasroka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0