Söndag

Jaha, då var det söndag igen då och skola i morgon. Tråkigt att loven ska gå så fort...

Lovet har varit väldigt bra tycker jag, eftersom man har kunnat rida när det varit ljust. Tyvärr så har jag inte ridit ut nå, men det kan man göra sen. Dax att börja längta till nästa lov nu då? Fast först ska man ha lite "kompdagar" i skolan, eftersom jag åkt iväg med dem på min lediga tid. Får väl se när de dyker upp.

Idag ska jag städa stallet. Inte det roligaste man kan göra sista dagen på lovet, men behövligt! Haha, sen kanske man unnar sig en uteritt då? Det är också behövligt så.

Nu ska jag gå ut iaf, så jag skriver mera sen. Kommer även bilder på grabbarna med sina nya grimmor! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0