Kattutställning

Idag var det kattutställning som gällde, så klockan ringde 04.30. 4½ timmes sömn, det är grejer det !

Skulle vara där 06.40 och det var jag också, kom precis då. Haha. Det var ju genom skolan jag skulle vara där, och jag skulle hjälpa till vid vetrinärsbesiktningen. Det var jätte kul, och jag fick kolla chipmärkningen på katterna.

Nu är man ganska slut, och det blev ingen ridning idag. Var förövrigt in på Hööks på vägen hem. Skulle ha hästgodis, men det blev två grimmor också men de får ni se i morgon, för nu ska jag ner och förbereda melodifestivalen!

Ha det bra!

Min fina katt ! <3
(bild från i våras, därav den gamla signaturen)


Kommentarer
Postat av: Veronica -En hoppryttare med ambitioner

Svar: Ja, verkligen! Tack så mycket :D

2011-03-05 @ 23:19:50
URL: http://veronicasroka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0