Hopplektion på måndag!

Ja ni läser rätt. På måndag drar jag och Al på våran första hopplektion! Som jag har längtat.

Har nästan nyss kommit hem, eftersom jag åkte till Valbo med Kompis grimma efter skolan (den var trasig), och sen åkte vi och handlade lite foder åt hästarna, och till sist åkte vi till StoRK och fixade en plats i en hoppgrupp åt mig. Snacka om att jag är taggad nu! Har inte tränat hoppning på jätte länge, säker två år sen sist? Aja, skit kul ska det blir!

Nu ska jag ut och fixa i stallet, sen blir det väl inte mycket mer? Haha, aja vi får se!

Jag vet att jag lovade bilder på Al och Kompis i sina nya grimmor, men eftersom Kompis var trasig så gick det inte. Dessutom så blev den svart på alla bilder? Konstigt. Får göra ett nytt försök ikväll!

På måndag gäller det Al ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0