Dagen, än så länge !

Blev så himla sent igår innan jag kom in, och sen skulle jag träna till prov så därför blev det inget inlägg.

Idag var jag i skolan på förmiddagen och gjorde som sagt prov. Provet var om Papegojor, fiskar och rovdjur. Tycker faktiskt att det gick ganska bra, och jag längtar verkligen till att få veta resultatet!

Efter provet, vid ca halv elva. Åkte jag till specialtandvården i Gävle för att undersöka min käke. Vet inte om det var goda nyheter eller dåliga, mest dåliga skulle jag tro. Kommer antagligen få leva med det här då de är för svårt att operera. Visst, blir det inge bättre utan ännu sämre, måste de hitta på något att göra åt det. Men det var tveksamt, och det kunde nästan bli sämre med operation. Hoppas verkligen att det blir bra i alla fall! De tror även att min ständiga huvudvärk kan bero på detta, men det är inte säkert.

Eftersom det här tog väldigt lång tid, och jag inte hade ätit någon lunch, så åkte mamma och jag iväg till Ikea och käka! Sen blev klockan så mycket att det inte var någon idé att åka tillbaka till skolan. Men det var ju huvudsaken att jag hann med provet.

Nu ska jag ta och gå ut i stallet och rida lite på Al. Vi hörs!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0