Gårdagens ridning på Al

Hann ju inte skriva om gårdagens ridning igår, och nu har jag äntligen fixat klart bilderna som syrran knäppte. Så nu kommer inlägget!

Började med Al, som vanligt, och det gick super, som vanligt. Haha, nä men han skötte sig jätte bra. Lite slö bara, men det gick över så fort vi började hoppa!

Gick på och arbetade bra, trotts slöheten. Men han har ju gått ganska mycket nu på slutet så jag förstår att han är lite slö. Men han ska ju vila i morgon, och det blir han nog glad över!

Det var otroligt roligt att hoppa, och det var första gången på väldigt länge som jag bad någon att höja. Är lite små rädd för att hoppa, men när jag satt på Al behövde jag inte det. Han är verkligen världens bästaste ponny, som verkligen gör allt för att ta sig över! Tyvärr kunde jag bara hoppa ca 75cm, eftersom underlaget inte är det bästa. Men jag ska tjata lite på mamma om att börja på hoppspecial nu, så vi kommer igång på riktigt!

Bjuder på lite bilder som min älskade syster har fotat! Hon börjar faktiskt bli riktigt duktig, om man bortser från "hoppbilderna" vill säga. ;)



Här hade jag faktiskt lång tygel, och ändå går han så fint. Söthästen <3

Favorit bilden ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0