Fan det snöar

Kollade precis ut genom fönstret och såg att det var värsta snöstormen! Haha, kanske inte snöstorm men nästan.

Vet att jag är urusel på att uppdatera men jag vet faktiskt inte vart tiden tar vägen? Skolan tar ju mycket tid, och efter det blir det stallet och fixa här hemma och då kommer man in vid ca 10. Och då orkar jag inte starta datan för att uppdatera... Ska försöka bli bättre men jag lovar inget.

Idag har jag i alla fall inte gjort så mycket. Lekte lite med Pettris på förmiddagen, och snart ska jag gå ut och rida en sväng.

Ska försöka skriva lite om ritten senare, ha det bra tills dess!


Kommentarer
Postat av: lollo

sv. han är dansk imp. så vet inte exakt ras :)

2011-03-27 @ 18:36:23
URL: http://crazypony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0