Äntligen en ny design !

Äntligen så har jag fixat designen, och visst blev den bättre? Har lite småsaker kvar att fixa, men det gör jag någon annan dag. Har även fixat en "gillaknapp" till varje inlägg, så kan ni som kollar min blogg "gilla" istället för att kommentera. Visst, jag blir ju ännu gladare om jag får kommentarer! ;)

Blev ingen hoppträning idag eftersom jag har haft ont i huvudet sen i morse. Men men, det får bli nästa måndag istället!

Red förresten ut på Al i lördags och han var verkligen jätte duktig! Red minst en timme, och det var riktigt skönt ute. Han blir bara bättre och bättre och frågan är, kan han bli bättre? Varje gång jag ställer den frågan så visar han att han kan det! Min lilla plupp ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0