Svar på kommentar

Fick denna kommentaren igår, och eftersom du inte har någon blogg eller så som jag kan svara på, så får jag helt enkelt svara här.

Jo jag vet det, men nu är det så att Al koncentrerar sig inte på något annat än just det "farliga", om man inte går fram och visar att det bara var en buske/träd eller så. Så jag visar att det inte är något farligt, och han lugnar ned sig och kan fortsätta jobba. Gör jag däremot inte det, blir han rädd varje gång och kutar därifrån. 

Tack för omtanken, men jag känner min häst bäst och jag vet hur jag ska hantera honom.

Kan ju skriva ett inlägg om honom, hur han var när han kom och hur han är nu. Så kan du/ni få läsa om hur mycket bättre han har blivit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0