Städat

Har städat i källaren hela dagen, och det är fortfarande en massa som ska göras! Men när det är klart, så kommer det bli jätte bra. Ska ha en massa hästgrejer där är det tänkt. Som tex. tävlingsaker, täcken som inte används, schabrak mm. Ska även kunna putsa saker innan träning/tävling där nere, så det kommer bli jätte bra!

Ska även försöka göra en ny design här på bloggen, men jag har ingen aning om hur den ska se ut. Blir nog bara någon snabb nu, och en bättre sen när jag börjar rida och får lite nya ridbilder.

Ska försöka göra något med Al idag också, men vad? Ta en promenad kanske så han får komma ifrån gården lite. Ja, det lär faktiskt som en bra idé! Kompis skulle ha varit ut på en promenad han också, men han får göra något här på gården istället.

Det blir nog bra det, nu ska jag leta på några bilder jag kan ha i headern. Sen ut i stallet!

Fick bli en "somrig" bild på Lassie, bara för att jag vill ha SOMMAR !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0