Rolig kommentar !

Hade fått en väldigt rolig kommentar nu när jag gick in och kollade här på bloggen. Kommentaren kom från Al´s uppfödare, och man kan ju säga att jag letat en del efter uppfödaren. Det är ju alltid roligt att få veta lite om hur hästen var som som liten och så. Så det här blir spännande!

Idag följde jag med Amanda till Valbo för hon skulle kolla på en ny kamera. Så vi åkte till Elgiganten för att kolla lite, men där fanns det ingen som föll Amanda i smaken. Så vi åkte till Media Markt istället, och där hittade vi en som var nedsatt med ca 2000:-! En Nikon Coolpix s1000. En riktigt bra kamera, med projektor så du kan kolla på bilderna i stor format på väggen eller så. Så jag tror Amanda är nöjd med sin kamera, eller jag hoppas det i alla fall eftersom det var jag som sa åt henne att köpa den.

I morgon ska vi nog åka till Ryttarstugan och kolla på den där västen, och kanske beställa en större storlek. Om jag tycker om den vill säga. Men varför skulle jag inte tycka om den? Haha, ja man vet ju aldrig!

Världens bästa ! <3


Kommentarer
Postat av: Manda Mandolin

Tack för en trevlig dag!:D Så Jävla rolig asså!:D Längtar tills nästa gång vi ska umgås.;)

Kameran är helt klart BÄST!:D Är jätte nöjd med den.;) Tack!:D Älskar dej Linda! Kramiz Amanda!<3

2011-01-03 @ 20:15:56
URL: http://marsvinsmandis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0