Ridning Kompis

Red Kompis fram och tillbaka till ladan bara idag, eftersom han också stått väldigt länge.

Hann inte så lång innan Kompis skulle "fjanta" sig. Det var en snöhög som såg läskig ut, och den kunde man ju absolut inte gå förbi! Haha. Men eftersom jag är så envis, så "vann" jag. Som tur var började han inte stegra och bråka, som han brukar göra när han "testar" en. Men det kommer väl i morgon eller så? Hoppas inte.

Blev ungefär lika långt för de båda, och de skötte sig förvånandsvärt bra! Men det som förvånar mig mest är att Kompis inte är ett dugg tjockare än innan. Jämför man med Al så tror man inte att Kompis haft någon vila. För Al, han har blivit tjockare, mycket tjockare! Haha, var tvungen att ha en längre sadelgjord för att han var så tjock. Men det ska det bli ändring på nu!

Nu ska jag fixa lite med marsvinen, sen blir det "Fångarna på fortet"!

Finaste <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0