Ridning Al

Blev inga bider idag, eftersom jag fixade med stor hästarnas hage.

Red inte mycket alls. Bara fram och tillbaka på en liten väg ett par gånger, sen tyckte jag att det fick räcka. Har inte ridit honom på ca två månader så jag tyckte han kunde få en liten "kortis" idag bara. Men det gick jätte bra i alla fall, och han var så himla lugn. Fattar inte att det är samma häst alltså... I morgon ska jag rida i "ridhagen", och ställa honom lite. Så han får jobba, men trav och galopp får vänta ett tag. Vill inte sätta igång honom för hårt. Utan väntar några dagar med traven, och sen får vi se när galoppen kommer.

Är i alla fall jätte nöjd med Al idag, även om det inte blev så mycket. Vi får väl se hur det går i morgon, kanske blir lite jobbigare då. Haha!

<3


Kommentarer
Postat av: Ronja

Kul att det gick bra :D

2011-01-22 @ 21:28:43
URL: http://rronnjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0