Onsdag

Nu har bloggen verkligen fått lida mycket, men jag har verkligen inte haft någon lust att blogga. Fick ett väldigt tråkigt mail häromdagen, som gjorde att jag blev väldigt less på allt. Att ett mail kan få en att vilja lägga ner allt. Helt otroligt alltså... Men jag har inte gjort något fel! Det är den där personen som tror bara för att jag är 16, så kan jag ingenting. Jag kan, och du behöver verkligen inte säga till mig hur jag ska göra!

Idag har det inte hänt mycket intressant. Varit i skolan, sen åkte vi till Valbo för att kolla på en ny skrivare åt mig. Hittade en som jag eventuellt ska köpa, men har inga pengar för tillfället så det får vänta.

Kom hem vid typ 8, och då gick jag ut i stallet och klippte Al´s man. Har köpt en ny sax och den är super bra! Ska trimma den lite i morgon, så då kanske ni kan få lite bilder också. Om ni vill se?

Nu blir det att slå på en film, sen sova!

Det är vid sådana här tillfällen jag saknar dig som mest ! Min älskade De Soto <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0