Onsdag

Har ju inte bloggat på ett tag nu, men eftersom ni inte vill "hjälpa" mig med vad jag ska skriva om, så hittar jag på lite själv!

Idag har det inte hänt mycket. Varit i skolan, men efter det har det inte hänt något. Varit sjukt trött och haft ont i huvudet. Tror svullnaden börjar gå ned i magen nu, så det är nog därför jag är så trött.

Igår tömkörde jag Al också! Det gick väl så där, men det var nog för att det var så himla halt. Han fick ju fäste med sina broddar, men för mig var det "Bambi på hal is". Haha. Det gick nämligen inte så bra att stanna honom, eftersom jag bara gled efter när jag stannade, och han fortsatte gå! Haha.

På fredag får jag börja rida igen! Det ska bli så kul. Frågan är om jag ska ta barbackagjorden eller sadeln? Hm... vi får se.

Nu ska jag gå och lägga mig, ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Ronja

Har det hänt med magen? :/

Förstår att du längtar till imorgon :D

2011-01-20 @ 09:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0