Måndag

Ja då var det måndag och inte så långt kvar på det här lovet. En vecka kvar, och själv har man inte kunna gjort så mycket. Vad har ni gjort under lovet? Åkt skidor, skridskor eller ridit kanske? Eller bara varit med kompisar som jag? Ja jag hoppas ni har haft ett trevligt jullov i alla fall, för det har jag faktiskt haft. Visst att jag varit sjuk 50% av lovet, men de gånger jag varit frisk har jag haft roligt!

Idag blir det att åka och handla med familjen, sen ska jag hålla på lite med Al. Eventuellt lastträna honom lite, det behövs alltid och det är bara bra om han tycker det är lite roligare med just transporten. Kompis kan man inte träna på samma sätt. Han är en väldigt speciell häst som har fått förtroende för mig, och då funkar lastningen oftast också. Tränar man för mycket med honom, tröttnar han.

Nu lär jag göra mig i ordning så vi kan åka, och komma hem någon gång. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0