Kan det inte sluta snöa ?

Nu är jag trött på den här snön. Visst, det har jag väl varit ända sen den kom, men nu börjar det bli riktigt trött på den.

Idag är planeringen att börja rida. Hade tänkt göra det igår men jag hade ingenstans att rida, eftersom det är is överallt. Så jag tänkte passa på att rida när det är ljust idag istället. Önska mig lycka till! Det kan behövas eftersom Al inte har blivit riden på ett bra tag nu, och är förmodligen ganska pigg. Kompis kommer nog också vara ganska taggad, så vi får se om jag ramlar av två gånger. Haha!

Nu ska jag byta om, och fråga mamma om hon kan knäppa lite kort. Det skulle väl vara trevligt?

Busiga Kompis! <3


Kommentarer
Postat av: Ronja

Jag vill också att snön och isen ska försvinna. :(

Vill kunna fortsätta träna Allan :P

Hoppas ridningen gick bra :D

2011-01-22 @ 21:23:56
URL: http://rronnjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0