Inte som planerat

Idag har jag inte gjort så mycket, mest varit inne faktiskt.

Lovade ju att ni skulle få lite nya ridbilder på mig och Al, men icke. Det blev inte som jag tänkt mig på den fronten...

Började med att ta in Al, och borsta och fixa. Lindade hans ben, sadlade och tränsade. Går ut ur stallet, och jag hör att en sko "glappar". Märkte inte det när jag kratsade hovarna, så han måste ha trampat sig när han stod i gången. Tänkte att det går väl i alla fall att skritta då, men det gjorde det inte. För när jag kom ut i ridhagen, satt skon på halva hoven så det var bara att vända. Blev smått irriterat eftersom jag lindat om hans ben flera gånger, för att det skulle sitta bra. Mamma får ringa hovslagaren i morgon, så får han komma och sko om runt om på honom. Kompis behöver också skos om så det passar ju bra. Blir väl att ta det lugnt med Al i morgon då, lite longering eller så.

I morgon ska jag även köpa en ny fotoskrivare, som skriver ut i A3! Ska bli jätte roligt. Sen ska jag fixa en ny hemsida också, eftersom min har fått nå fel.

Nu ska jag duscha, sen blir det sängen!

Min älskade hund <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0