Inte gjort mycket

Idag blev det inte mycket gjort för mig ändå. Vilket jag ångrar nu!

Det var ju meningen att jag skulle hålla på lite med hästarna, men istället bråkade jag med min nya tv och dvd spelare, eftersom de inte ville som jag ville. Tillslut fick jag igång det, och nu funkar det riktigt bra! Haha.

I morgon ska jag försöka gå upp tidigare och gå ut och fixa hästarna då. Hoppas verkligen jag kan hålla på med dem i morgon, annars blir jag väldigt förbannad på mig själv. Haha! Ska försöka få pappa att hjälpa mig sätta upp lite lampor också, så jag har någonstans att hålla till när jag longerar, tömkör och rider.

Ja det var väl det jag har gjort idag? Vi får se om det kommer något mer inlägg eller så, annars blir det godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0