Inget att blogga om

Känner att jag inte har något att blogga om, funderar på om jag ska börja med en sån där lista som alla skriver efter, men jag vet inte. Har hittat en som är mer om hästar, så den skulle ju funka. Eller vad säger ni?

Tycker ni ska komma med förslag, och säga vad ni vill läsa om. Jag ser ju att det är rätt så många som är in här och läser, men ändå lämnar ingen någon kommentar? Säger inte att ni måste kommentera men det skulle vara roligt om ni ville komma med nå tips eller så. Om vad jag ska skriva om alltså. Kom med förslag nu!


Kommentarer
Postat av: Mieke

läser de du skriver om al och kompis hur det går och vad ni gör...mycket trevlig läsning



kram Mieke

2011-01-22 @ 09:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0