Fredag

Fredag idag, och jag har gjort jätte mycket! Faktiskt, kände mig riktigt pigg idag så jag har hunnit med lite grejer.

Först longerade jag Al, men det gör jag ett eget inlägg om. Sen gick jag runt och fotade lite, mest på djuren faktiskt. Jag menar, jag visar väl inga djurbilder här på bloggen? Haha!

Sen gick jag in och trimmade Lassie. Blev en rejäl genom borstning och sen fick hon sig en dusch. Och så himla typiskt går hårtorken sönder efter att jag torkat halva hunden.

Nu har jag precis fotat lite på marsvinen och städat lite i mitt rum, ska fortsätta med det, sen någon gång. Haha!

Håller på och fixar lite bilder nu, som jag tänkte bjuda på sen.

Lassie <3


Kommentarer
Postat av: frida

så otroligt fin !

2011-01-08 @ 00:44:30
URL: http://kommundhilfmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0