Fredag, äntligen!

Har verkligen längtat efter att det ska bli helg igen, så man kan rida ponnyerna när det är ljust.

Var ju på föreläsning igår i Uppsala, och det var verkligen super kul! Anders Hallgren är verkligen duktig, och rolig dessutom! Haha, vet inte hur många gånger jag skrattade alltså. Eller ja, alla skrattade så. Väldigt lätt föreläsning som inte var ett dugg tråkig, eller långsam, tvärtom. Blev jätte ledsen när den var slut, för det var så himla intressant alltså, och jag säger bara det att, ta chansen om du blir erbjuden att åka och kolla på en föreläsning med honom! Du kommer inte bli besviken!

Ska beställa en bok och en CD av honom, som jag tror att jag kommer ha nytta av.

Anders Hallgren och Jack Russeln "Ginni" !

Bildkälla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0