Dålig uppdatering idag

Har varit väldigt dålig på att uppdatera idag, och det ber jag så hemskt mycket om ursäkt för!

Har varit ute i stallet idag och hållit på, så det är väl därför jag inte skrivit något. Tömkörde även Al, men det tänkte ja ta i ett eget inlägg.

Annars så har jag inte gjort så mycket, myst med marsvinen och matat dem med massor av grönsaker! Haha, riktiga tjockisar kommer det att bli. Men det är bara för att göra dem tamare, så då får dem själva komma fram och hämta grönsakerna från mina händer. Det gick faktiskt väldigt bra, och grönsakerna var borta väldigt snabbt.

Ska fixa lite bilder nu också, som jag knäppte på Al efter tömkörningen. Hade ett färgtema som faktiskt passar honom, trots att han är fux!

Fick bli en bild på en skitig Kompis ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0