Äntligen hemma!

Så, nu har man äntligen kommit hem efter att ha varit och handlat lite.

Var först till Ryttarstugan och kollade på västen jag tänkte köpa, och jag visste ju att det bara var små storlekar kvar så jag tänkte fråga om det gick att beställa in större. Men icke, dem kunde inte beställa in fler. Förstog inte riktigt varför, men men...

Efter det åkte vi till Biltema eftersom syrran och pappa skulle dit. Men jag hittade faktiskt något jag också! Strasspärlor eller vad man ska kalla det. Tänkte fästa fast dem på ett pannband åt Al eller Kompis.

Sen gick vi in på City Gross och där köpte jag en nu sax, som jag ska ha och klippa hästarnas manar med.

Och till slut åkte vi till Elgiganten och kollade på en tv åt mig. Kollade på många olika, men till slut så hittade jag en, som i alla fall jag tyckte verkade bra. Så nu har jag inte så mycket "julpengar" kvar. Julpengarna jag fick förförra året hade jag kvar tills i sommras, för dem gick till Al´s sadel. Haha! Ja, jag är ganska duktig på att spara pengar faktiskt.

Nu ska jag fixa tv:n, och sen sätta igång en film tror jag. Det ska bli så roligt att "inviga" tv:n!

Al <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0