1 år med Al !

Har glömt bort att uppdatera idag, men bättre sent än aldrig?

Idag var det exakt ett år sen vi hämtade Al. Ett år som kanske inte har varit perfekt, men ändå har vi haft några trevliga stunder. Blod, svett och tårar. Så kan man väl beskriva det här året? Tycker det passar in väldigt bra!

Tänkte bjuda på lite bilder, från första dagen han kom till för någon vecka sen.

Al, nyss hem kommen.

Några dagar senare. Här hade han inte börjat hoppa ut än, och man kan ju säga att det var ett helvete att ha honom ute förra vintern...

Första ridturen.

Fina Al <3

En väldigt omusklad Al. Man kan ju inte påstå att han hade mycket ryggmuskler i alla fall...

Två månader senare. Mycket jämnare kropp här, och finare blir han!

Al i September. Mycket rundare i kroppen, något tjock här men ändå världens snyggaste! (Inte jag som rider, och valde att klippa bort ansiktet, eftersom jag inte vet om ryttaren vill vara med.)

Den här bilden får avsluta. Ganska nytagen bild på oss två, och i morgon kommer det förhoppningsvis nya, ridbilder!


Kommentarer
Postat av: Ronja

Jätte fina bilder =)

2011-01-22 @ 09:27:39
URL: http://rronnjaa.blogg.se/
Postat av: Sandra Karlsson

Hej! Roligt att se så många bilder på min lilla Pacino :)

Jag köpte honom när han var 4-5 år gammal... :)



Lycka till och ta väl hand om honom! :)

2011-01-29 @ 11:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0