Sjuk

Jaha, då är man förkyld då. Inge farligt, men jag nyser och nyser och har ont i halsen, så det blev att vara hemma idag. Blir nog ingen skola i morgon heller, eftersom vi ska till "bonden" och då är man ju ute hela tiden. Så nej, blir hemma då också.

Dessutom så tycker jag att det är väldigt tråkigt att åka dit, för det vi gör och håller på med där, gör jag varenda dag här hemma. Eller ja... inte varenda dag, men helgerna! Så jag ska faktiskt fråga om jag får vara hemma och jobba då, istället för att åka ända ut dit.

Ska försöka fixa en ny header nu! När man ändå är sjuk och inte får göra något, så kan man ju göra bloggen fin? Ja det tycker jag!

Ro hit med sommaren nu då !


Kommentarer
Postat av: Frida

Vinnaren av min minitävling är nu utsedd! :)



ps. jättefin blogg! :D

2011-02-24 @ 20:14:29
URL: http://dressyrteam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0