Ont i hela kroppen

Idag hade vi friluftsdag och vi var ute i Hemlingby hela dagen. Det var ca 20 minusgrader, och jag hade Lassie med mig. Snacka om kallt!

Gick promenad med Mickis och hennes underbara valp Ezzy! Jätte roligt var det. Efter att vi gått promenaden gjorde vi inte så mycket. Gick och fotade lite porträtt på vovvarna, men de bjuder jag på någon annan dag. Eftersom jag inte har någon ork att fixa det nu. Som tur var fick vi sluta ganska tidigt, men jag hann få väldigt ont i min axel/aem. Vet inte varför, men ont gör det!

I morgon skulle vi tydligen ha matte prov, vilket jag trodde vi skulle ha nästa vecka. Så nu blir det att plugga matte. Fast jag kommer nog inte klara provet ändå. Fattar absolut ingenting! Haha, aja vi får se hur det går.

Ska även försöka rida lite i morgon, om min "arm" är bätte vill säga... Ha det bra!

I love you! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0