Ingen "Dag" idag

Skulle ju egentligen skriva "Dag 5 - Det här finns i min rykt låda" idag, men jag gör det i morgon istället. Tänkte lägga upp en bild på vad som finns i ryktlådan då istället för att bara skriva det som finns i den. Blir nog lite roligare då också.

Idag har jag varit med Amanda. Hon sov här så, och det enda vi gjorde idag var typ att kolla på film, och gick ut och fotade lite. Men jag blev inte så nöjd med bilderna. Har verkligen ingen fantasi längre, och vet därför inte vad jag ska fota. Längtar efter våren och alla blommorna. Kanske ska ta och fixa några från förra våren och visa? Så kanske fler än jag längtar till våren! Fast det tror jag redan att det är många som gör, haha.

Nu ska jag gå och duscha, sen blir det sängen! Godnatt.

Usch för den här äckliga snön, nu vill jag att våren ska komma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0