Ingen ny design

Satt länge och funderade hur jag skulle göra med den nya headern, och designen. Men jag kom verkligen inte på något! Så den får se ut så här tills vidare.

I morgon är det fredag, och sen är det äntligen sportlov! Har längtat efter lov nu ända sen jullovet, eftersom jag var sjuk då och inte fick rida på en månad. Så nu blir det hårdträning för Al, och förhoppingsvis blir det att börja med lektioner efter lovet någon gång. Kul kul!

Ska försöka släpa upp lite hinder till ridhagen sen också, så fort pappa har skottat där. Så vi får börja hoppa! Är sjukt sugen på det, eftersom vi har börjat funnit varandra nu. Känner att jag har kontroll och inte behöver sitta och vänta på att han ska bli "rädd" för något. Han har inte "skyggat/hoppat till" en enda gång sen jag började rida honom igen och det känns otroligt skönt!

Nä nu ska jag ta och gå och lägga mig, godnatt!

Snygghästen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0