Hej bloggen

Bloggen har varit ganska död nu på sistone, men det ska det bli ändring på!

Har ridit Al en hel del nu på slutet, men har ju inte hunnit blogga nå eftersom skolan tar tid, och hästarna. Men han börjar få tillbaka konditionen nu, och är riktigt pigg! Förut var han rädd för allt och kunde inte vara ensam, sen blev han världssnäll så vem som helst kunde i stort sett rida honom, och nu är han så himla pigg att man knappt törs sätta upp nybörjare. Haha! Men jag tycker det är roligt med pigga hästar. Kolla bara på de jag haft tidigare, Otto var ju inte den lugnaste hästen och Kompis! Phu, vilket energiknippe. Haha.

Al har faktiskt aldrig varit så som han är nu. Jo, en gång när vi red ut blev han jätte pigg och då kändes det otroligt härligt på något vis. Det kändes som att han hade fått tillbaka livsglädjen, som jag aldig hade sett förut faktiskt... Måste be mamma ta lite bilder någon dag, och kanske en film? Så ser ni vad pigg han är!

Nu har jag äntligen fixat en ny hemsida också! Vet dock inte när jag kommer få tillgång till den, och kunna fixa den och så. Men vi får hoppas att jag kan börja redan i morgon! Nu ska jag vara tråkig och gå och lägga mig. Godnatt!

Bild från när Sandra ägde Al, då han också var väldigt svår. Stor skillnad är det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0