Fotojobb i morgon

I morgon ska man till GFRK igen och fota lite. Blir som förra helgen, fast nu skulle det nog vara fler där? Aja, vi får se!

Nu kan man äntligen lyssna på "Popular" på svt.se. Som vi har längtat, eller hur? Det har då jag gjort! Kommer nog lyssna sönder den till finalen, men vad gör det.

Får se när jag kommer hem i morgon, då blir det i alla fall en ridtur på ponnyerna! Kanske kameran ska följa med ut i stallet då också? Ja vi får se.

Nu ska jag gå och lägga mig, ha det bra!

<3


Kommentarer
Postat av: warnmark -presspass på GHS 2010-2011 -Vinn benlindor från JW

Sv; Jag håller verkligen med dig :)

2011-02-28 @ 22:34:44
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0