Eric till final !

Har suttit med hemsidan i stort sett hela dagen, och nu börjar den äntligen bli klar! Fast jag ger inte ut namnet förens jag känner att den är redo att visas.

Idag har Sanna varit här och kollat på melodifestivalen med mig, och Eric var bäst! Blev rädd att den skulle bli för mycket åt "schlager hållet", men jag oroade mig i onödan. Vilket var väldigt lättande. Haha! Som sagt, så är han bäst hittills ;)

Ingen ridning idag, eftersom det var så förbaskat kallt ute. Känns inte så schysst mot varken hästen eller mig, och egentligen, vad är det bra för? Att jag sitter och förfryser låren, och att hästen drar i sig en massa kall luft och blir sjuk. Nä, det har jag ingen lust med. Får hoppas att det är bättre i morgon! Då blir det nog en lugn barbacka tur, och har ni tur så kommer de efterlängtade bilderna på mig och Al. Eller, det är väl jag som längtat mest, haha.

Nu ska jag gå och sova, ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Ronja

Erik var bäst :D

Vill se bilder jag med :P

2011-02-20 @ 09:52:29
URL: http://rronnjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0