Dag 5 - Det här finns i min ryktlåda

Nu kommer äntligen "dag 5 - Det här finns i min ryktlåda"!

Det här består min ryktlåda av. Använder kanske inte alla sakerna, men det finns alltid tillfällen då även dem behövs. Dem som inte används så ofta alltså.

Min "favorit" borste är nog den det står "Kompis" på. Den funkar jämt! Är hästen dammig så tar den bort det, och den är bara bäst nu när vinterpälsen börjar släppa. Hittar ni en sådan borste, köp en sådan!

Hovkratsen är också sjukt bra. Den är från "John Whitaker" och är verkligen rejäl, och inte så där klen som de brukar vara. Rekomenderar verkligen den också!

Ja det var väl min ryktlåda det? Hoppas ni gillar inläggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0