Dag 4 - Hur började mitt häst intresse

Ja, hur började mitt häst intresse egentligen? Väldigt enkelt, mamma födde upp fullblod och jag fick Pettris på min 2årsdag.

Att börja rida var en självklarhet, eftersom jag älskar alla djur och speciellt när jag var liten. Kunde ta med mig en filt och en kudde, och gå ut och lägga mig i halmen och sova. Haha.

Jag började ju som sagt på ridskola när jag var ca 6 år, sen har det bara rullat på och jag har inga som helst planer på att sluta med hästar, tvärtom. Det är faktiskt något jag vill hålla på med sen också.

Blev ett ganska kort inlägg om just hur mitt "häst intresse" började. Men det var ju en ganska enkel fråga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0