Torsdag

Uppdateringen har varit sämst nu de senaste dagarna, men det blir det ändring på snart!

Dagen har väl varit okej. Hade nationella i eng, och sen så har jag jobbat med rester. Gjorde även ett gammalt prov, och jag hoppas verkligen att jag klarade det. Aja, får hoppas det.

Red Al och Kompis när jag kom hem. Ridturen på Al var väl inte så lyckad, eftersom jag åkte av. Haha, men när man inte har gjort det på 1,5 år så var det väl på tiden. Dock så var det mitt fel, då jag inte var riktigt uppmärksam, utan satt och åkte lite bara. Och eftersom jag red på en åker så var det ju inte speciellt passande. Det som hände var att jag satt och red lite i trav, rider lätt och precis när jag "ställer" mig upp, stannar han och gör något konstigt hopp med frambenen. Jag hamnar på hans hals, och sedan drar han ner huvudet och sticker iväg åt ett annat håll. Inte så lätt att sitta kvar då! Haha. Dock så trampade han sönder de nya tyglarna jag köpte för någon vecka sen. Men som tur var så gick inte spännet sönder, utan det är bara att göra ett nytt hål i lädret.

Efter det så red jag ut på Kompis, och han var super mega pigg! Haha, men det gick bra. Satt ju kvar då i alla fall.
Sen har det väl inte hänt så mycket. Gick ut på Facebook och såg att min granne har fått barn, en liten flicka! Så stort grattis till dem!

Nu ska jag sova, tur att man är ledig i morgon. Jo juste! I morgon börjar nog min "bra" uppdatering, i värsta fall om en vecka eller så. Vi får se! Nyfikna? Haha, mer om det i morgon. Godnatt!

Fick bli en bild på min buse! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0