Tisdag

Jaha, då var tisdagen här då och skola i morgon igen. Lite trist, men det blir nog ingen jobbig skoldag. På förmiddagen är det vanliga lektioner, och vid tolv eller något så åker vi och rider på islandshästar. Kanske inte favorithästarna men det är ju kul med lite variation! Jag kan ju också säga det att jag endast ridit islänning någon enstaka gång. Ridit en kompis islänning ett par gånger, men han reds ju i och för sig som vanligt och inte bara tölt osv. Så det räknas kanske inte? Sen har jag ridit långtur på islänning en gång. Ja, det var väl det? Haha.

Idag blir det väl att städa och plugga lite. Ska göra prov på torsdag, så det behövs! Ganska skön vecka ändå, halv dag i morgon vanlig dag på torsdag och sen är jag ledig på fredag. Var på praktik då alla andra var lediga, så nu är jag ledig medans de andra är på praktik. Härligt!

Nu ska jag ut och rida, så jag får det gjort. Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0