Städat lite

Mådde inte så bra tidigare så jag trodde inte det skulle bli någon praktik i morgon, men när jag fick i mig lite frisk luft blev jag genast piggare! Så i morgon blir det praktik men inte i Furuvik, utan hos några som har slädhundar. Nu är ju turistsäsongen över för de, och nu ska de få en massa valpkullar! Det ska bli så kul! Förhoppningsvis så följer kameran med, så då får ni se lite bilder också =)

Efter förra inlägget gick jag ut och fixade i stallet. Fixade med mat och sådant, och sen sopade jag och skruvade upp hängare åt Al och Spirit´s vattenhinkar. Helt själv! Duktigt va? Haha. Det var ju väldigt svårt också så.

Nu ska jag byta om, sen blir det väl käk. Ha det bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0