Lördag

Lördag idag då, och vad händer idag?

Jo, vi ska ha påskmiddag för våra "äldre" som vi säger (mormor, farmor och farfar), och sen vet jag inte. Ska försöka rida på Kompis och Al om jag hinner, annars så händer det väl inte så mycket. Påsklovet börjar närma sitt slut också, eller ja... Jag är ju ledig måndag och tisdag också, och sen även på fredag. Så det är ju ett par dagar kvar.

På måndag blir det nog ridbanan för min del, om det inte är något speciellt där vill säga. Vet dock inte vilken tid jag ska dit. Aja, det löser sig! Nu ska jag fixa bilder från gårdagens ridning på Kompis (det inlägget får ni också senare), sen hjälpa mamma lite. Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0