Gårdagens ridning på Kompis

Red Kompis på åkern igår, vilket han tyckte var super skoj! Syrran var med och fotade så det kommer bilder också.

Red väl inte så speciellt hårt, utan "lekte" mest med honom. Det är väldigt sällan jag gör det så jag tyckte det var på tiden. Kompis är ju 20 år nu och pigg som en unghäst, så jag tyckte han skulle få ha lite roligt som omväxling.

Bilderna blev väldigt bra faktiskt, och han bjöd verkligen på sig själv. Vilket jag också kommer att göra... haha! Aja, ni får njuta av några bilder nu. Ha det bra!

"Jippie" sa Kompis! =)

Haha, bushäst ♥

Helt klart en favoritbild!

Nu får det räcka med bilder, lägger upp fler senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0