Gårdagen

Tänkte skriva några rader om vad jag gjorde igår. Kanske inte det intressantaste men det är ju något i alla fall!

Dagen började väl med att fixa hästarna, och jag hade även kameran med mig ut så det blev några bilder också! Dock så tar det väldigt lång tid att ladda in dem nu, så ni får dem lite senare.

Fotade en hel del, och efter det hjälpte jag pappa med att rulla ut balar ur en lada. Sen mockade vi ut ur stallet, och det var jätte jobbigt! Vi har ju halmbädd åt våra hästar, och nu har vi ju köpt en Avant nu istället för Kingcaten vi hade förut, och det var lite svårare att få ut allt med Avanten. Men efter några försök så fixade mamma och pappa det! Dock så blev det en hel del kvar, och då fick vi (jag) ta det. Men jag klagar inte, eftersom jag fick en liten slant för allt jag hjälp till med. Så då fick man lite mer pengar i "samlarburken", yes!

Ja det var väl det jag gjorde igår? Ska göra några inlägg senare med bilder. Ha det bra!

(Bild från när jag hade spån åt Al)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0