Fullt upp !

Har verkligen haft fullt upp hela helgen, så där av den dåliga uppdateringen. Dessutom så har jag inte haft så mycket att blogga om, eftersom det inte blev så mycket "rida" för mig.

I fredags var jag ju till praktikplatsen, och gud så roligt det var. Hade gärna haft praktik där varje fredag. När jag kom hem hände det väl inte så mycket? Jo jag städade åt marsvinen!

Igår åkte vi till Sandviken på förmiddagen och gjorde något som mamma har velat länge! Tänker inte säga vad, det får ni se senare. Efter det gick jag på stan med syrran, eftersom det var vårmarknad. Vi käkade och hade jätte trevligt. Stannade kvar i Sandviken och väntade på mamma och pappa, eftersom vi skulle på bio. Gick ut och åt, kollade på bion "Hur många lingon finns det i världen" och den var jätte bra. Hela dagen var jätte bra! Jo juste, åkte även in till Hööks en snabbis för att köpa ett nytt bett.

Idag har jag inte gjort så himla mycket. Fixat i stallet, hjälpt mamma och pappa flytta kalvar, och ridit. Köpte ju ett nytt bett igår, ett pelham och jag tyckte Al funkade riktigt bra på det! Vela ha något som var lite starkare, eftersom han är så himla stark. Han gick jätte lugnt och fint faktiskt! Och jag längtar verkligen till hoppträningen i morgon.

Nu ska jag fixa marsvinen lite. Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Mieke

vad gjorde mamma ? färga håret ? köpte sig en hatt ? eller ? hihiii...hälsa hela familjen

2011-04-14 @ 10:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0