Försöker blogga igen då

Sitter och kollar på film med familjen och Amanda. Är super trött! Haha.

Dagen har varit jätte bra, och det blev många bilder på föl. Har dock inte fixat dem än, men förhoppningsvis i morgon. Om jag hinner. Ska nämligen in till Valbo med syrran, Carro och lilla Theo. Inget speciellt jag ska ha eller så, utan mest för att umgås lite med Carro och syrran. Det ska bli jätte kul!

När jag kommer hem Blir det stallet. Har inte ridit på ett par dagar nu, eftersom jag har haft så fruktansvärt ont i armarna.

Måste också säga att jag verkligen längtar till blogg.se appen kommer, för det är verkligen drygt att göra blogginlägg nu. Fast det funkar ju bättre än med min förra telefon. Haha!

Nä nu blir det sängen för min del. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: EllanEriksson

Frågan är bara när vi kommer hem, gumman xD <3

2011-05-01 @ 03:52:47
URL: http://ellaneriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0