Dålig uppdatering, jag vet!

Förlåt, förlåt och förlåt för det urusla uppdateringen men sanningen är att jag inte har gjort speciellt mycket idag.

Red lite lugnt på Kompis eftersom han gick ett ganska hårt dressyrpass igår. Avslutade med lite trav på åkern, och det var allt.

Efter det åkte vi och köpte vitlökspulver åt Al, för hans hosta. Har hört att det ska bli bättre utav det så vi får väl se.

Sen har jag inte gjort mycket mer, fixade allt i stallet och tog in hästarna. Blev ingen ridning på Al då jag var alldeles för trött. Men i morgon ska jag rida ut! Så han får se lite annan miljö än bara ridhagen, och lite utav skogen. Nä, i morgon ska det ridas ut!

Bjuder på lite bilder i alla fall, för att förhoppningsvis bli förlåten för den dåliga uppdateringen?






Mina älsklingar ♥


Kommentarer
Postat av: Ronja

Ni är så jävla söta alla tre <3<3

2011-04-30 @ 13:58:19
URL: http://immyself.devote.se
Postat av: Linnéa

Vilka söta ponnyer :)

2011-08-27 @ 14:09:17
URL: http://lbergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0