Äntligen!

Nu kommer svaret på frågan igår, varför mitt bloggande kommer bli bättre. Jag har nämligen inskaffat mig en iPhone ! Så nu blir det nog mycket bättre uppdatering =D

Dagen började med att jag tog sovmorgon, eftersom jag var ledig idag. Sen duschade jag och fixade mig, sen åkte vi och hämtade syrran och vidare mot Valbo. Var nog inne på Telia i en timme. Tog väldigt lång tid, men det var det värt! Köpte lite tillbehör också, men mest nöjd är jag nod med telefonen och mitt fina skal. Tänkte visa bild, dock så blir det bild från internet då jag inte hunnit ta någon egen.

Efter det åkte vi hem och jag och syrran fixade stallet. Helt otroligt att hon följde med, eftersom hon är måttligt intresserad av hästar, i stort sett inte alls... Men hon sa faktiskt att det var kul så det är ju ett plus.

I morgon ska mamma och jag följa med mammas kompis till Rävdansens stuteri, för hon ska lämna sitt fullblodssto på betäckning. Vilket vi också funderar på att göra med Twister. Dock så är mamma mera intresserad av att lämna iväg Rain, men vem vet, det kanske blir två fölisar nästa år då? Haha, ja man vet aldrig.

Nu ska jag gå och lägga mig. Ska upp ganska tidigt i morgon så, godnatt!

iPhone 4 skal från Gear4, 199:- i butik.

Bild lånad från Elgiganten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0