Tävling den 3:e !

Hann inte göra något inlägg igår kväll för det har blivit lite ändrade planer !

När jag hade ridit gick jag in och kollade min mobil, och jag hade fått två sms från Julia.
Fårgade henne tidigare igår om hon ville hjälpa mig med Al, och det ville hon såklart.
Men åter till sms:et! Där stog det: "Hej Linda!:) Det är tävling hemma på stork den 3 oktober, så jag tänkte om jag kanske fick starta al då, i ld och lc.:) Isf kanske jag kan ha med han på hoppträningen den 27 september?:)<3"
Och då blev jag ju helt paff! Har ju inte alls tränat honom för hoppträning, och allra minst för hopptävling!
Men nu är han anmäld i alla fall, och han ska med på hoppträning på måndag =)

Ska försöka filma både på måndag och söndag, så får ni se vilken stjärna han egentligen är! Om Julia går med på det vill säga =P Annars blir det bara bilder =)

Nu ska jag käka lite, ha det bra !
Lasie får stå för bilden i det här inlägget =) Känner att jag börjar få bildbrist nu... Inte bra !

Älskade <3


Kommentarer
Postat av: julia

självklart får du film och knäppa kort! :D

taggar somfan nu! :D <3

2010-09-23 @ 15:02:43
URL: http://juliaakarolinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0