Svaret blev. . .

. . . att Al blir kvar här ett tag till. Dom hade tyvärr inte råd att köpa honom, så det blir väl att lägga ut en annons här fram över. Väldigt synd, då jag redan hittat en ponny jag vill ha. Aja, vi får hoppas att han blir såld i alla fall =)

Var ut och tog in ponnyerna för en stund sen och man kan ju säga att Kompis var lagomt fin! Helt lerig på ryggen... och jag som hade tänkt rida, men det sket sig ju. Aja det var ju bara att hämta varmvatten och tvätta av honom.
Tänkte lägga in lite bilder senare på hur han såg ut ;P

Nu ska jag ner och käka något!

Favorit i repris!


Kommentarer
Postat av: warnmark -hästblogg

Sv; Tack så jättemycket. Det betyder väldigt mycket <3

2010-09-17 @ 21:53:53
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0