Rubrik ?

Hejsan hoppsan alla glada! =D

Idag har man inte gjort mycket. Hunddagis och ridit är väl det jag ägnat mig åt idag? Eller ja, mamma och jag åkte och fixade lite grejer också men det är inget som är intressant för er=P

Red ut en bit på Kompis idag, alltså inget hårt pass eftersom vi har haft ett sånt underbart väder idag! Not...
Kompis frös när jag tog in honom och ville nog helst bara stå i boxen idag, men matte är dum och rider ut. Haha! Fast när vi väl kom ut var det ju faktiskt roligt=P
Men jag tror inte han frös heller, han brukar stå och "skaka" den här årstiden. Tror det är för att han ska byta päls.

Hoppas verkligen att det är bättre väder i morgon, för jag har lagt in markarbete/bommar på schemat då. Och är det inte det, får jag ta och rida ut igen då!

Nä nu ska jag fixa lite bilder, sen sova !

Mitt hjärta <3


Kommentarer
Postat av: Ronja Åsberg

Du har smsat med mig också =P fast det räknas inte =P sov så gott =D <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-09-14 @ 22:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0