Ridning och annat

Red ju med Julia idag och det gick bra. Al skötte sig bra och var pigg och glad! Fast han blev lite trött på slutet =P

Lastade honom lite också, och det gick väl ungefär som igår. Föst gick han in jätte fint men sen skulle han hålla på och tjaffsa. Aja hoppas han går in på måndag och söndag i alla fall. Det är huvudsaken.

Mår inte så bra nu, så jag ska ta och gå och lägga mig. Har nog för mycket i huvudet, och grumlar mig över en massa saker... Aja nu ska jag försöka sova ! Godnatt.

Bilden är från förra året när Kompis och jag vann KM i jäderfors !
 (Fast vi var ju de enda som startade i ponnyklassen så egentligen var det inte så stort =P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0